Як відбувається обмін або повернення купленого товару в Mega-Svit?
1) Як можна повернути товар належної якості, якщо він вам не сподобався або ж не виправдав ваших очікувань?
Відповідно до статті 9 з-ну України "Про захист прав споживачів" ви можете обміняти товар(и), який ви придбали в нашому інтернет магазині у випадку, якщо товар не задовольнив вас:
- за формою,
- габаритами,
- фасоном,
- кольором,
- розміром
- або з інших причин не може бути вами використаний за призначенням.
Ви можете не лише повернути товар, який вам не сподобався (і отримати кошти, що були потрачені на купівлю товару), але і обміняти товар належної якості на аналогічний (якщо такий присутній в наявності в нашому магазині на момент обміну).
1.1) Які товари належної якості можна повернути або ж обміняти на аналогічний в нашому магазині?
- смарт годинники и фітнес браслети
- проектори
- міні комп`ютеры
- Smart TV
- планшети
- планшети-телефони (з підтримкою SIM-карт)
- аксесуари до планшетів (стілуси, чохли, підставки)
- будь-які інші товари, куплені на нашому сайті, якщо вони зберегли свій товарний вигляд
1.2) Умови обміну або повернення товару належної якості:
- пройшло не більше 14 днів з моменту покупки товару,
- товар не використовувався,
- збережено його товарний вигляд,
- споживчі властивості,
- пломби, ярлики,
- а також розрахунковий документ (товарний або фіскальний чек), виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або повернути товар і одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару.
1.3) Яким чином можна здійснити обмін/повернення товару належної якості?
- звернутися до нас за адресою м. Дніпро, вул. Короленка, 3 (Будинок побуту), індекс 49000 або за телефоном, вказаним на сторінці Контакти
- повідомити про те, що ви хочете повернути чи обміняти придбаний у нас товар
- повідомити нам, яким чином вам зручніше здійснити обмін чи повернення товару -
- прибувши безпосередньо до нашого магазину,
- чи відправити нам товар (який ви бажаєте повернути/обміняти) поштою - в даному випадку консультант вам повідомить реквізити, куди треба відправити товар для його повернення
- повідомити нам, яким чином вам зручніше отримати кошти -
- готівкою (при умові обміну товару безпосередньо в нашому магазині),
- чи отримати переказ на банківський рахунок (картку)
1.4) Як отримати кошти за товар, який ви повертаєте?
Після повернення товару належної якості і його огляду з нашої сторони, а також в разі, якщо збережений товарний вигляд товару, і товар не був у використанні, ви можете отримати кошти:
- отримати грошовий переказ на картку на протязі 10-ти днів з моменту отримання нами товару
!Зверніть увагу, що грошові кошти, пов’язані з пересилкою товару і комісією банка за переказ коштів, не відшкодовуються.
2) Як можна повернути товар неналежної якості?
Якщо товар не працює, або ж, на вашу думку , придбаний товар неналежної якості, то обмін чи повернення такого товару проводиться в тому ж самому порядку, що і обмін товару належної якості.
Які товари підлягають обміну:
- смарт годинники и фітнес браслети
- проектори
- міні комп`ютеры
- Smart TV
- планшети
- планшети-телефони (з підтримкою SIM-карт)
Які товари не підлягають обміну чи поверненню?
- аксесуари до планшетів (стілуси, чохли, підставки та ін.)
Умови обміну або повернення товару неналежної якості:
- пройшло не більше 30 днів з моменту покупки товару,
Порядок повернення чи обміну товару неналежної якості - вказаний у п.1.3 попереднього розділу
Порядок повернення коштів за товар неналежної якості - вказаний у п.1.4 попереднього розділу.